February 24, 2011

.::rAcuN t3tAp Akan MeNjadi RacuN::.

hoho...tidak!!!! xsangke lak aku ley terjebak dalam bab2 RACUN ni...sume nye bermule di sini...hahahhaa...Mr. Botol Racun ku yang beli RACUN...aku memule 2 cam xsetuju r gax kan die nak beli...tp xpe la...duit die...suke ati die la kan...yang buat aku macam teringin nak amik tau ape itu RACUN...sebab...die slalu abih kan mase dgn RACUN die 2...sampai satu tahap...aku macam ade keinginan nak tau ape la yang best sangat dgn RACUN...aku pun tanye la...tanye punye tanye punye tanye...die pun cite la...sebenarnye sepatah haram pun aku xtau n xpaham...bese r...beginner kan...hahaha...start die bg aku manual pasal RACUN 2...aku jadi rajin lak nak membelek walaupun xpaham...ye r...aku cume boleh membayang kan je...fizikal xde...nak merase n mencube...macam konsep teori n amali la kan...direct 3 hari die wat klas malam tok aku pasal mende ni...pas2 otai muncul...hohoho...otai lagi menuang dan menambah RACUN yang sedia ade...n aku ape agi...teruje...terpikat dan segale ter la...die ajak join group nikonian dorg n boleh lak die ckp g s'pore nanti sorang satu bawak...adeh...tekanan di situ....org cakap kene beli dulu baru boley blaja...tp keperluan aku bukan disitu...cume kehendak...bile da stabil insyallah aku carik gax kot...setakat ni aku rase cukup aku tahu kegunaan n fungsi setiap button yang ade...dengan flow ekonomi aku yang x berape nak stabil 2...baik aku pk sal transform stage...dari aku pk pasal RACUN...sebab...RACUN tetap akan menjadi RACUN n hanya RACUN jugak la yang menjadi penawar segala RACUN n bende ni akan berterusan selagi RACUN itu wujud..so..sabar....


No comments:

.::KLik Aj3::.