February 27, 2011

.::MimPi Oh MimPi::.

Org cakap mimpi ni mainan tido...betul ke...pada aku pulak...ade beberapa scene mimpi aku yang bg hint pade sesuatu...malam tadi aku mimpi xciden agi...ya allah mintak jauhkan la dari malapetaka...ari 2...kejadian 13 Feb...aku mimpi xciden gax sampai kete tebalik...pas2 siangnye betul2 aku alami 2 kejadian berasingan...xciden depan mate...walaupun bukan aku yang bawak...tp cuak nye...takut nye Allah je yang tahu...sebab mimpi 2 jugak la aku x balik umah sewa agi hari ni...isau beb...pagi2 sok la aku balik pas2 terus g keje...

pas2 da 2 hari gax la aku mimpi pasal mudat natal aku 2...hurm...tah kenape tah...mayB rindu kot...ye ar...dok perang je tah bile nak damai tah...tp ok gax mimpi die...huhu xde lak men perang2 lam mimpi 2...die baik je...suke aku...xdapat realiti...mimpi pun jadi la...hahaha...tapi kalau mimpi yang ni jadi kenyataan...lagi la best...ngee~~~

No comments:

.::KLik Aj3::.