February 27, 2011

.::aPa y KuRasA::.

banyak yang ingin diperkatakan..tapi tersimpan di hati...mulut terkunci untuk bersuara...apa yang ingin dibuktikan melalui perbuatan...aku hanya boleh melihat kegembiraan tetapi tidak boleh merasa...ingin turut gembira...hati tidak mengizinkan...kegembiraan dibalas kesedihan...tiada kata2...tiada gelak tawa...tiada segala2 nya...apa yang ingin dilaku kan terbantut dek hati yang membatu...sampai bila...sampai bila harus ku tahan...harus ku telan...harus ku hadapi berseorangan...tiada teman...tiada tempat untuk ku luah kan...aku rindu...rindu kan detik2 dulu...jika dapat ku undurkan waktu...akan ku siap kan...akan ku pelihara segala kegembiraan yang ada...supaya aku dapat menikmatinya di kemudian hari...tapi siapa aku untuk meminta apa yang bukan milik ku...aku tiada kuasa...aku tiada daya...aku cuma insan yang lemah...insan yang mengharapkan sesuatu yang tak tercapai dek tangan...aku perlu kan kamu..

No comments:

.::KLik Aj3::.