August 9, 2012

.:: Birthday & Anniversary::.

Assalamualaikum...

9 Ogos menjelma lagi...dah setahun rupanya hubungan aku dan dia...setahun berkapel...2 bulan je lagi nak kawen...pergh diam xdiam...xsangka aku singkat jugak pertemuan kitorang...Walaupun sambutan hari ni x semeriah tahun lepas...tapi aku puas hati...sebab jadi orang yang pertama wish bday kat my dear tu...siap mandikan dengan air sejuk (air mineral yang baru dibeli dan dikeluarkan dari peti ais) ha padan muko ekau...xde ape yang nak disurprisekan...terima je la seadanya...kitorang bedua pun jadi kenekan mamat ni...pukul 1.30 pagi lak 2 buat keje 2...kalau demam die arini mmg saje je la...hahahhaha....aku terase nak buat kjutan lagi...tapi x de idea nak buat ape...hak3...ilek2...ade mase 16 jam lagi nak pk kan....hak3...ape2 pun... I love U my dear fiance....Ni 1st n last kita sambut anniversary kapel kite....taun depan kite celebrate anniversary kawen kite pulak ye....harap2 kite boleh same2 menempuh dugaan yang bakal tiba nanti...saya kuat bila awak ada...saya kuat bila saya tau awk ada kat blakang saya....

p/s: Awak saye x sabar nak kawen :p ngeeeee.. x_x

No comments:

.::KLik Aj3::.