June 1, 2012

.::LoSt::.




satu per satu diperlihatkan...apa lagi rahsia yang bakal terbongkar...apa lagi kisah yang akan tersiar...seperti cerita indon...xpernah ada kesudahan...habis satu kisah...sambung kisah yang lain...walaupun kisah silam menjadi kenangan...aku tetap tidak mampu untuk menerima...aku terkedu...agakla...aku tersentap...sememangnye...kuatkah aku untuk menerima...dugaan...dugaan...betulkah jalan yang kupilih...mungkinkah itu padahnya membuat keputusan dalam masa y singkat...sudah cukupkah aku mengenalinya...sudah cukup kuatkah aku untuk menerima kelemahannya...mungkinkah ini balasan untukku...teruk sangatkah aku sehingga dibalas sebegini...tidak sangka...sangat tidakku sangka...Ya Allah aku tidak kuat menerima segala dugaanmu...aku tidak setabah yang mereka fikirkan...aku tidak cukup terbuka menerima segala rahsia yang terpendam...apa lagi selepas ni...aku terase seperti segala pujiannya kepadaku..palsu belaka...hanya sekadar pemanis di bibir...apa yang kurasa sekarang? Bila emosi menguasai diri...akal tidak berfungsi...sendi lumpuh seketika...Ya Allah tunjukkanlah aku jalan yang perlu aku lalui...apa lagkah yang perlu aku ambil selepas ini...Urat sarafku seperti terputus....hatiku hancur berderai...itukah dirinya yang sebenar...aku tau...aku salah menilainya...aku salah kerana terungkitnya sekarang...aku terkesan oleh kata2 manisnya...Ya Allah...kuatkanlah aku...tabahkanlah aku menempuhi segalanya...hilangkanlah ingatanku terhadap segalanya...tidak sanggupku menerima apa yang nyata didepan mata...

No comments:

.::KLik Aj3::.