December 10, 2012

.::Harapan::.



Assalamualaikum...

lame dah x menaip2 ni...selesai sudah majlis perkahwinan aku di kedua2 belah pihak...OMG da kawen upenye aku...walaupun banyak dugaan yang datang...dugaan y menimpa...alhamdulillah sumenye berjalan juga walaupun xsempurna seperti yang diharapkan...yelakan mane ade bende yang sempurna dalam dunia ni...tapi ape pun thanx pada yang membantu menjayakan majlis aku tempoh hari...

nak dijadikan cerita...aku bunting pelamin....yes2...dah nak jadi ibu dah aku...tapi aku mabuk teruk...teruk sangat2 sampai kene masuk wad sebab air hampir kering lam badan hahahhaa...penangan wek2 banyak sangat la 2...harini kalau ikut2 kiraan dah hampir 9 minggu usia kandungan aku...mknenye da sebulan jugak la aku 'menderita' sakit mabuk ni hahahhaha...tapi ape pun yang akan terjadi akan aku tempoh jugak demi anak aku ni...yeay...xsabar nak tunggu taun depan...yaks...

cepat sangat memang cepat gile...xtau la ape hikmah disebalik sume ni...aku kenal ngan die pun sekejap je....terus tunang...ikat xsampai setahun terus kawen...tup2 xsampai 2 bulan kawen i'm pregnant...ya Allah...ni semua kuasa Allah...kite hanya merancang...hanya Dia yang tentukan segalanya...harap2 hubungan ni kekal la sampai bila2...

tapi sangat kesian kat my Abi 2...xsempat lagi aku nak layan die seperti mane isteri yang lain...disebabkan mabuk...bau makanan pun aku xlalu...cane nak masakkan tok abi...nak bangun pagi pun xlarat...cane nak siapkan abi sebelum die g keje...haih bedosanyalah aku...tapi apekan daya...22 orang nak kan perhatian...si kecik dalam perut ni xnak ayah die...bau ayah die pun die xnak...cian kat ayah...harap2 abi tahan la kejap ye sampai baby kuar nanti...lepas 2...insyaallah akan ku tunaikan kerjaan ku sebagai seorang isteri...semua dengan izin Allah...Harapan.....

hari ni Monday belussssss....hari pertama aku naik kerja semula selepas seminggu MC hahahahaha...penangan admit wad hari2 la ni...haiyak...harap2 jugak aku boleh bertahan tok hari ni...kuat ejat...kuat...caiyok....

No comments:

.::KLik Aj3::.