December 28, 2011

.::HaRi PeRtun4nGanQu::.

Assalamualaikum..

dah berabuk blog ni da lame x update huhu...25hb Disember 2011 y lepas...adalah hari pertunangan aku...wakakakaka...gile cuak dowh...tp alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...walaupun wakil dari keluarga aku yang datang cuma sepupu aku...tp majlis 2 meriah dengan adik badik, bobots n mmbe2 aku...alhamdulillah...aku sangat puas ati ngan mekap Olin...simple but nice...hak3...kompom dek akk book adek tok nikah nnt...hak3...gambar2 lak...di sponsor oleh Rush Cinematography...gamba dr rush x dpt ag...tp ade satu gambar y die da upload...n aku puas ati gile touqqq...ni gambar nye...


haish...slame ni aku x penah pun layan n terpk cane gayenye org nak bertunang lanang ni...skali jadi kat aku...ha kaw amik...sume nye menglabah...smpai lupe nak amik gambo gan adik badik aku 2...bukan 2 je...smpai gamba hantaran aku pun aku x snap...haish...rugi2...hantaran belah laki lak y dpt nye...sebab kameraQu org len y pegang...tp nasib baik la sempat amik gamba gan mak n abah...ni antare gamba2 y dapat di snap ari ahad ari2...








hehe...TEMBAMnye aku...malu2...hak3....time kasih banyak2 pade yang membantu..terutamenye ADEQ gan DILA...tunggu time majlis korunk nnt...insyaAllah sihat badan aku balas balik kepenatan korunk keyh...moga ikatan pertunangan ni akan mengajar aku erti kesabaran...sebab alom da jauh :(( prakkk </3 (berkecai2) doakan kami slamat sehingga bulan 10/2012 nnt ye....insyaAllah...

No comments:

.::KLik Aj3::.