June 11, 2011

.::S3telah Kau PerGi::.



aish...setahun lebih ada org jage org care kat aku...skarang aku sorg2 semula...di mana silapnya pun aku xtau la n xpasti lagi kenapa die boleh membenci...hak3...n selame beberapa minggu kebelakangan ni jugak la aku jadi bukan seperti aku...mungkin agak keterlaluan pada mereka yang tidak mengetahui...aku cuba mencari ketenangan dari pelbagai sudut yang aku rase boleh membuat aku lupa sebentar padanya...dan alhamdulillah setelah mencuba beberapa cara yang agak 'menyeksa' diri...aku berjaya...tapi bukan mudah untuk membuang die dari hidupku...ada seorg kenalan pernah berkate padaku....jangan melupakan atau membenci org yang pernah hadir dalam hidup kita walaupun die menyakiti kita...sebab sume tu akan timbul dendam...tapi ingat la die untuk menjadi satu pengajaran di masa akan datang...supaya jika terjadinya perkara cani lagi...kite da tau ape y kite nak buat...hurm...yup..betul la 2...walaupun dia sudah pun menjadi sejarah dalam hidup aku...walaupun telah pelbagai bentuk 'penyeksaan' mental yang aku dapat aku xpernah berdendam...kebaikan yang dia pernah lakukan menutup segala perasaan benci aku pada dia...hurm...
ahaks...hanya tinggal kenangan...biar lah aku melepaskan andai itu jalan yang terbaik...jika ada jodoh dia akan kembali...jika tidak...lepaskan..moga ada yang lebih baik menyusul nanti...insyaAllah...

pada awak...saye mintak maaf secara terbuka sekiranya sepanjang perkenalan kita...saye banyak susahkan awak...dan buat salah kat awak...terima kasih jugak selama setaun lebih kita kenal awak jage saye n baik dgn family saye...bila awak pegi...hidup saye da x cam dulu...harap2 ade la org y sudi tegur saye selepas ni supaye saye xteruskan aktiviti saye seperti sekarang...ahaks...[mode sedih + rindu + sakit ati] tapi saye terima semua ni jika ini kehendakNYA...xada ape y akan jadi kalau bukan dengan kehendak DIA kan awak...

No comments:

.::KLik Aj3::.